onbrandbaar bedoel je neem ik aan.in iedere keuken kan wel iets ontbranden waardoor de boel in de fik gaat.
Maar een keuken van brandvrij materiaal is niet te realiseren. Bovendien zo ongeveer alles wat je in de keuken brengt aan voedsel kan ontbranden bij hoge verhitting
11 jaar geleden
Dat ligt eraan wat je allemaal onder "keuken" verstaat. In de meeste restaurants is al het keukenmeubilair gemaakt van staal. Dat brandt dus niet. Maar er kan altijd brand ontstaan in de vuilnisbak, in de pan, in de oven, etc.

Als je strikt kijkt naar de keuken zelf, dan zijn er inderdaad onbrandbare keukens.
bamibal
11 jaar geleden
In iedere keuken waar een afzuigkap zit, kan brand uit breken, juist een afzuigkap is zeer brandgevoelig.
En in vrijwel iedere keuken zit er wel een, dus nee, die keuken bestaat niet.
Bij vlam in de pan, kan het al mis gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tsja, onbrandbaar zal niet bestaan door alle brandbare dingen die er nu eenmaal in een keuken staan.

Met name de afzuigkap. (vlam in de pan, schiet het afzuigkanaal in) Maar leg een branddeken in je keukenla of op een andere handige plek direct voor het grijpen. En vergeet niet af en toe te kijken of je nog weet wat je moet doen als er toch onverhoopt iets vlam vat op je fornuis.